Book en samtale med en af vores senge-rådgivere

Kom ned i en af vores mange butikker og få en snak med vores dygtige rådgivere. Sammen kan i finde den seng, der passer præcis til dig.

Handelsbetingelser

Generel information:
Drømmeland.dk ejes og drives af:
Drømmeland A/S
Vadstrupvej 71-73
2880 Bagsværd
Cvr 24404110

For handelsvilkår i Drømmelands butikker skal du forhøre dig i den enkelte butik. Når du handler hos os, er alle transaktioner omfattet af dansk lovgivning. Derfor afgøres alle uoverensstemmelser af de ordinære, danske domstole.

Vi har åbent 24 timer i døgnet i netbutikken, og derfor kan du altid handle hos os. I korte perioder kan visse dele af hjemmesiden dog være utilgængelig på grund af vedligeholdelse.

For at handle på Drømmeland.dk skal du enten være fyldt 18 år, eller have juridisk ret til at indgå et køb, for eksempel i form af accept fra din værge.

Hvis du oplever problemer med din bestilling på Drømmeland.dk eller ved øvrig brug af hjemmesiden, kontakt venligst vores kundeservice på:
E-mail: info@droemmeland.dk
Tlf.: 87 53 89 37
Se åbningstider her

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder altid når du som forbruger handler på Drømmeland.dk.

Pris og betaling
Vi modtager betaling med følgende betalingskort: Dankort og Visa-Dankort, Visa Electron, Mastercard og Eurocard.
Der opkræves ikke længere kortgebyrer for betalinger gennemført med private betalingskort, der er udstedt i EU. Vi forbeholder os retten til at opkræve gebyrer ved brug af firmakort udstedt i EU samt brug af kreditkort, der er udstedt uden for EU.

Du kan også betale med bankoverførsel, hvis du ønsker dette skal du ikke lægge en bestilling på Drømmeland.dk, men istedet kontakte vores kundeservice på tlf. 8753 8937 eller på mail lige her. Kundeservice vil så lave bestillingen for dig og sende dig et betalingslink, som du kan overføre beløbet til.

Du kan også betale med delbetaling gennem Resurs Bank. Du kan læse mere om Resurs Bank her.

Oplysningspligt
Købsordrer opbevares af virksomheden i hele købets garantiperiode. Det er ikke muligt at tilgå købsordren efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker, at få tilsendt et nyt eksemplar af købsordren pr. e-mail, skriv til: info@droemmeland.dk

Dokumentation og vejledning
Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, får du dem udleveret sammen med varen. Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning kan du altid kontakte kundeservice. 

Leveringstidspunkt og transport
Levering af varer fra Drømmeland.dk anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Senge der skal leveres til Sjælland, Fyn, Jylland og brofaste øer, vil blive leveret af Drømmelands egne fragtmænd eller af en 3. part som Drømmeland har indgået samarbejdsaftale med. Læs mere om vores levering af senge her.

Risikoen for varen
Risikoen for købte varer overgår til køber ved levering. Husk at gemme originalemballagen, da varen ved evt. reklamation eller skader skal returneres i original emballage.

Reklamation
Er du så uheldig at opleve problemer med din seng, så kontakt venligst kundeservice på info@droemmeland.dk.
Eventuelle fejl eller mangler ved produkter/varer leveret fra Drømmeland, skal påberåbes inden 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Dersom du opdager en fejl, skal du rette henvendelse til Drømmeland.

Fortrydelsesret
Drømmeland tilbyder 14 dages fortrydelsesret ved køb online gældende fra den dag, du modtager varen. Ved fortrydelse skal du give Drømmeland besked senest 14 dage efter varen er modtaget og afsende varen til Drømmeland, eller indlevere den i butik, senest 14 dage herefter. Er den returnerede vare brugt laves der en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En evt. værdi forringelse skal forbrugeren ikke have retur.
Ved custommade produkter – produkter der enten skal tilpasses eller specialfremstilles efter dine individuelle krav, som feks senge – accepterer du, at fremstillingen eller tilpasningen straks påbegyndes efter din ordreafgivelse, og du derfor ikke har 14 dages returret på det tilpassede eller fremstillede produkt.
Benytter du dig af fortrydelsesretten tilbagebetaler Drømmeland A/S varens pris samt fragtomkostninger forbundet med levering til valgt leveringsadresse.
Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Dette er også gældende for den emballage og infoskilte der er på varen. Du skal selv afholde fragtomkostninger for returforsendelsen.
Du kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet, eller ved at returnere varen til: Drømmeland, Vadstrupvej 71-73, 2880 Bagsværd. Yderligere spørgsmål kan sendes til: info@droemmeland.dk

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af beløbet
Hvis du fortryder dit køb foretaget online, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstraomkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til: Drømmeland A/S, Att: Retur, Vadstrupvej 71-73, 2880 Bagsværd, Danmark.

Persondata

Hvad gør vi med dine personoplysninger
For at du kan indgå en købsaftale med os på droemmeland.dk, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, Adresse, Telefonnummer, E-mailadresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Drømmeland A/S og opbevares i hele købets garantiperiode, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret præcis om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Følgende fra Drømmeland A/S har adgang til de oplysninger, der registreres om dig:
Direktøren, bogholderiet samt den dataansvarlige e-commerce manager.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret og kundeoplysninger bliver ikke transmitteret. I forbindelse med dit køb bliver oplysninger om din email samt ordrenummer videregivet til anmeldelsessitet Truspilot.
Som registreret hos Drømmeland A/S har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Drømmeland A/S via e-mail info@droemmeland.dk.

Klage

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@droemmeland.dk. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Forbrugerklagenævnet, www.forbrug.dk, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, kfst@kfst.dk, 41 71 50 50 (Hverdage 9-12).

Levering og montering af senge Levering af pakkeforsendelser Sikker betaling Rente- og gebyrfri finansiering 60 dages komfortgaranti 30 dages prisgaranti Handelsbetingelser Job og karriere Cookie oversigt