Book en samtale med en af vores senge-rådgivere

Kom ned i en af vores mange butikker og få en snak med vores dygtige rådgivere. Sammen kan i finde den seng, der passer præcis til dig.

FAQ - i en Corona tid

Opdateret den 1. marts 2021

Har Drømmelands butikker åbent?

Alle vores butikker er åbne. Ingen af vores butikker er over 5000 m2, så du behøver ikke bestille tid for at komme. Du finder vores butikker og deres åbningstider her.

Vi sidder klar ved mail, chat og telefon 44442000 til at besvare dine spørgsmål, mandag - fredag kl. 9 - 16.

Leverer Drømmeland varer ud som normalt?
Ja, vi leverer varer ud med fuld kapacitet.

Kan jeg være sikker på leveringen af de senge, der bestilles i Corona-perioden?
Vores leverandører er som hele verden, ramt af Coronaen som for dem betyder at det er sværere at få varer hjem og varer sendt ud. Alle vores senge produceres i EU, primært Estland og Skandinavien, det er store sengefabrikker, hvor nogle af de største senge-brands får produceret deres senge, det gør også at de er gode til at informere os om eventuelle ændringer i deres leveringer. Vi beder jer om forståelse i denne tid, og I skal vide at både vi og vores leverandører gør hver dag hvad vi kan for ikke at skuffe på leveringstiderne. 

Kan Drømmeland garantere at chaufførerne, der leverer min seng, ikke er smittebærer?
Vi kan ikke garantere noget. Vi tager de forholdsregler, som vi kan i denne tid, men vores chauffører kommer i mange hjem. Dog har vi indskærpet over for dem, at de skal tages deres forholdsregler. Hold gerne afstand til vores chauffører, ligesom de vil holde afstand til dig. Er du ekstra udsat eller sårbar, kan du vælge at få leveret din seng til kantsten, eller du kan åbne døren og gå ind i et andet rum, mens vi bærer sengen ind for dig. Du kan også altid ringe til den butik, som du har købt din seng i, og aftale hvad der skal gøres med din levering. Vi sørger for, at du får det som du ønsker.

Er du selv i Corona-karantæne, så kan vi bære sengen til din hoveddør, men ikke længere – vi håber, at du respekterer dette.

Situationen har gjort mig usikker på min økonomi – kan jeg dele min betaling op i rater?
I Drømmeland arbejder vi sammen med Resurs Bank, her kan du nemt og hurtigt optage et rente- og gebryfrit lån til din nye seng. Du vælger selv over hvor mange måneder du vil betale af, og du kan ansøge om lånet når du står nede i vores butikker. Køber du online, kan du også nemt lave finansieringen – muligheden kommer op, når du når til betalingsmetode i check-out i kurven. Læs mere om denne finansieringsmulighed her.

Hvis situationen udvikler sig i Danmark, kan man så helt afbestille, alternativt få udsat levering?
En seng er en bestillingsvare, som laves, så den passer dig, derfor kan du ikke afbestille din seng, kun hvis den er købt online. Vi kan selvfølgelig udsætte din levering, til du føler dig tryg i forhold til levering.

Kan man føle sig tryg ved at komme i en Drømmeland butik?
Heldigvis er alle vores Drømmeland-butikker, store butikker på mellem 400-700 m2 med masser af plads og luft. Udover det har vi, modsat dagligvarehandlen, få ekspeditioner og dermed få kunder i løbet af en dag. Du vil derfor tit opleve at være den eneste i butikken – man kan derfor til hver en tid have 2-3 meters sikkerhedsafstand. Vores sengerådgivere er naturligvis instrueret i altid at følge regeringens regler. Vi har toiletter i butikken, og dermed har du som kunde også altid mulighed for at kunne vaske dine hænder - bare spørg i butikken.

Vi afspritter alle relevante steder konstant, og vores sengerådgivere sørger selvfølgelig for selv at holde afstand, børe visir eller mundbind og holde god håndhygiejne.
Vi har indkøbt engangs-servietter, som du ligger på med dit hoved, når du prøver vores senge – bare så vi er helt sikre på, at alt er ok.

Levering og montering af senge Praktisk info vedr. levering af din seng Levering af pakkeforsendelser Rente- og gebyrfri finansiering Returnering Sikker betaling 60 dages komfortgaranti 60 dages prisgaranti Handelsbetingelser Persondatapolitik Job og karriere Cookie oversigt Klub Drømmeland FAQ - i en Corona tid