Kan du hjælpe kunder, selv når det går stærkt? Er du god til struktur, men også i stand til at improvisere? Kan du kort sagt forbinde med administration med kundeservice, så er det måske dig, som vi leder efter.
Drømmeland er inde i en god udvikling og udvider vores team med en ny Customer Care Specialist til vores e-Commerce/marketing afdeling, hvor vi er 5 dedikerede medarbejdere, som har det sjovt i en afvekslende og spændende hverdag. Arbejdspladsen er vores hovedkontor i Bagsværd, hvor vi sidder tæt på forretningen – faktisk oven på en af Drømmelands 25 butikker. Du vil referere til Head of Marketing and e-Commerce, Rikke Rosendal.
Stillingen indeholder flere forskellige opgaver inden for områderne administration og kundeservice. Du skal derfor motiveres af såvel at kunne løse såvel en tasteopgave samt i næste moment finde glæde ved at yde telefonisk salg og service til vores kunder. Endelig vil du skulle løse opgaver af mere administrativ karakter i forhold til vores e-commerce forretning.
Dine vigtigste opgaver vil være:
- Ordrebehandling af indkomne ordrer fra vores kunder, bestilling af varer og information til kunderne om status på deres ordrer.
- Telefonbetjening i forhold til indkomne kundekald og den videre behandling og opfølgning på henvendelserne
- Besvare chat og e-mail fra vores kunder
- E-commerce administration, herunder oprettelse af varer i e-store
- Optimering af vores e-store
- Opfølgning på Trustpilot reviews, herunder besvarelse og opfølgning på alle henvendelser
Din baggrund er:
- 2-3 års erfaring fra et administrativt kontorjob med kundeservice og ordrehåndtering som et vigtigt omdrejningspunkt i dit daglige arbejde
- Du ved hvad det vil sige at ”smile” i telefonen
- Du kan arbejde selvstændigt, og har en entreprenør ånd
- Du er god til at udtrykke dig på skrift
- Du er hurtig på tasterne, når vores kunder skal serviceres over chatten – erfaring med chat/chatbot er en fordel
- Du kan tage en samtale på engelsk, hvis det er påkrævet
- Du har flair og måske erfaring med at beskæftige dig med tekniske produkter
- Du har arbejdet i ERP systemer - erfaring med Navision er en fordel
Vi tilbyder:
- Et spænende job i en virksomhed som er inde i en god udvikling
- Gode kollegaer og mulighed for udvikling i forhold til E-commerce området
- Løn med pension og sundhedssikring
- Mulighed for hjemmearbejdsdage
- Frokostordning
Har ovenstående vakt din interesse, så brug dette link til at sende os dit cv og ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Head of Marketing & e-Commerce Rikke Rosendal på tlf. 3098 4072
Ansøgningsfrist fredag den 28. oktober.