Book en samtale med en af vores senge-rådgivere

Kom ned i en af vores mange butikker eller bliv ringet op, og få en snak med vores dygtige rådgivere. Sammen kan i finde den seng, der passer præcis til dig.

Topbanner-indkøber-boligtekstil.jpg

Indkøber

Indkøber til Drømmeland

Er du en dygtig indkøber, som kan holde mange bolde i luften, og trives med at varetage alle aspekter af indkøbsfaget, så er du måske den, vi leder efter.

Rollen
Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du kommer til at at beskæftige dig med mange forskellige opgaver i indkøbsafdelingen. Stock value- og inventory managment, analyse, forecast, vareindkøb, salgssupport med mere. Derudover får du mulighed for at bidrage til optimering af processer og arbejdsgange internt i afdelingen.

Du bliver en del af et lille team på 3 personer, hvor vi hjælper hinanden med at løse opgaverne. Drømmeland er i en rivende udvikling, og ingen dag er ens, så det er vigtigt, at du fleksibel og omstillngsparat.

I denne rolle bidrager du ved selvstændigt og proaktivt at præsentere løsninger, der sikrer et optimalt vareflow i virksomheden, uden af gå på kompromis med en god kundeoplevelse.

Du rapporterer til Indkøbschefen.

Stillingen er en fuldtidsstilling med base i Bagsværd.

Arbejdsopgaver
  • Indkøb af produkter til vores lagre og butikker
  • Inventory- og Stock Value- Management
  • Kontrol og optimering af vareflowet internt og eksternt
  • Monitorering og realisering af slow movers
  • Administrering af importprocessen, herunder forberede indkøbsordrer, overvåge containerbelastninger og leveringstider
  • Oprettelse og vedligeholdelse af masterdata
  • Process optimering
  • Sikre hurtig og god back-office-support for kædens 25 butikker

Faglige kvalifikationer
  • Relevant erhvervsuddannelse på bachelor- eller kandidatniveau
  • 3-5 års erfaring med indkøb, lagerstyring eller logistisk fra tilsvarende stilling
  • Stærke analytiske evner og erfaring med forecasting og behovsplanlægning
  • Evne til at arbejde under pres og håndtere flere opgaver samtidigt
  • Gode kommunikations- og interpersonelle evner til at interagere med interne og eksterne interessenter
  • Engelsk på forretningsniveau

Personlige kompetencer
For at passe ind i jobbet skal du have kommerciel tankegang, kunne tage ejerskab og trives i en omskiftelig hverdag. Du arbejder struktureret, og du er vant til at præsentere løsninger, fremfor begrænsninger. Du er ikke bange for at tage fat i både store og små opgaver, og du trives med både projektopgaver samt administrative opgaver. Det vægtes desuden højt, at du har et grundlæggende godt humør og trives i et miljø med en åben og direkte tone. Du kan arbejde selvstændigt, men har samtidig gode samarbejdsevner.

Interesseret?
Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte indkøbschef, Jonas Theis Nielsen på mail: jtn@droemmeland.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV. Send vha. dette link.

Vi kigger på ansøgninger løbende og lukker opslaget, når vi har fundet den rette, så send gerne din ansøgning til os hurtigst muligt.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Drømmeland
Siden starten i 1975 er Drømmeland vokset til en veletableret, landsdækkende kæde bestående af 25 forretninger, som tilbyder et bredt udvalg af kvalitetssenge og boligtekstiler fra de bedste mærker. Drømmeland var blandt de første, der introducerede begrebet ”sund søvn” og lærte kunderne om vigtigheden af at sove godt. Virksomheden hviler på stærke værdier med stor respekt for medarbejderne, ligesom der altid stræbes efter gode og professionelle relationer til både kunder, leverandører og andre interessenter.

Drømmeland blev i September 2021 opkøbt af den hollanske sengekæde, Swiss Sense, som har hovedsæde i Uden, Holland. Swiss Sense har med opkøbet af Drømmeland i alt 128 butikker i 5 lande.

Kæden drives ud fra et topprofessionelt koncept og en effektiv organisation med indkøb, kundeservice, salg, markedsføring og administration. Grundlaget er en høj kvalitetsmæssig standard.

Drømmeland har et ønske om til stadighed at udvikle forretningen, og det at tilbyde kunderne nye services og produkter har altid været en vigtig del af virksomhedens DNA. For den rette kandidat er stillingen som indkøber derfor en enestående mulighed for at få indflydelse på netop denne kerneværdi.